top of page

SERVICE/FELANMÄLAN

Gör först en felsökning

Vid eventuell driftstörning behöver först en felsökning göras. Via vår Servicemanual gör du enkelt en felsökning och hittar även lösningar samt guider för hur man åtgärdar eventuella fel som kan uppstå.

 

Läs alltid igenom och kolla om du kan åtgärda felet med hjälp av vår Servicemanual nedan innan du kontaktar vår tekniska support.

FELANMÄLAN

Hittade du inte svaret eller lösningen via vår Servicemanual? Oroa dig inte, vår tekniska support är inte långt bort. Fyll i formuläret nedan så återkopplar vi till dig så snart vi kan.

Våra supporttekniker jobbar:

Mån-tors:  07:00 – 16:00

Fre:  07:00 – 13:30

Enklare supportfrågor är kostnadsfritt. Vid supportärenden och felsökning debiteras en avgift på 685:- kr för varje påbörjad timme. Priser är exklusive moms.

FJÄRRSUPPORT

De allra flesta av våra aggregat är uppkopplade mot vårt Kuben-moln vilket innebär att vi kan koppla upp oss direkt mot ditt aggregat och göra justeringar, service med mera för att få aggregat att fungera felfritt igen.

Klicka på symbolen nedan för att öppna chatt-fönstret, skriv i aggregatets serienummer och problemet så hjälper vi dig så snart vi kan.

Öppettider

Via vår fjärrsupport kan vi koppla upp oss

till din dator och hjälpa dig.

Ring först numret nedan
och anslut sedan till fjärrsupporten

bottom of page